pracownik pomocniczy obsługi hotelowej
 
 

pracownik pomocniczy obsługi hotelowej

Opis stanowiska

Obowiązki:
  • Sprzątanie pokoi hotelowych
  • Odkurzanie i mycie podłóg
  • Czyszczenie i dezynfekowanie mebli, sprzętów oraz wszystkich powierzchni
  • Prasowanie i układanie pościeli, ręczników oraz innych tekstyliów
  • Uzupełnianie zapasów kosmetyków, papieru toaletowego i innych artykułów hotelowych
  • Opróżnianie koszy na śmieci i zamawianie wymiany worków
  • Czyszczenie i dezynfekowanie toalet, umywalek, wanien i pryszniców
  • Utrzymywanie czystości i porządku w lustrach i szklanych powierzchniach
  • Uzupełnianie kosmetyków i mydeł
  • Raportowanie wszelkich usterek lub braków w wyposażeniu pokoi do przełożonego
  • Wskazywanie potrzeby konserwacji lub naprawy
  • Upewnianie się, że goście mają wszystko, czego potrzebują podczas pobytu
  • Dbanie o prywatność i bezpieczeństwo gości
  • Przestrzeganie wytycznych dotyczących czystości i higieny, aby zapewnić zgodność z normami hotelowymi i regulacjami sanitarnymi
  • Współpraca z innymi pracownikami obsługi hotelowej, recepcją i działem technicznym w celu efektywnej koordynacji i rozwiązywania problemów
  • Rozważne zużywanie środków czystości i energii, dbanie o segregację odpadów
  • Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 miesiąc
  • Wymagany język angielski

Wymagania stanowiska

- doświadczenie na podobnym stanowisku 1 miesiąc
- język angielski

Oferujemy

  • bezpłatne zakwaterowanie w pokojach pracowniczych na terenie hotelu.
  • wynagrodzenie 24 złotych brutto/godzina 
  • daromowe wyżywienie (1 lub 2 razy dziennie)

Aplikuj teraz

Prosimy o wyrażenie zgód