Cześć! Szukasz pracy zdalnej?Czy lubisz współpracować z firmami i nawiązywać wartościowe relacje?Masz talent do komunikacji lub chcesz go szlifować?Jeśli te pytania brzmią jakby były stworzone dla Ciebie, mamy dla Ciebie propozycję, której nie możesz przegapić!
Twój zakres obowiązków:-Bezpośredni kontakt z klientem przez telefon – bez presji sprzedaży, koncentrujemy się na budowaniu relacji i wsparciu.-Zarządzanie danymi klientów – precyzyjne wprowadzanie informacji do naszego zaawansowanego systemu wewnętrznego.-Sprawdzanie poprawności przesłanych formularzy – upewnij się, że wszystko jest na swoim miejscu i zgodne ze standardami.-Analiza potrzeb klientów – zarówno dla biznesów (B2B), jak i indywidualnych klientów (B2C), aby dostarczyć najlepsze rozwiązania.-Współpraca przy inspirujących projektach – dołącz do zespołu, który tworzy innowacyjne rozwiązania i wprowadza je w życie!
Nasze oczekiwania:-Umiejętność swobodnej komunikacji – łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz budować relacje.-Biegła obsługa komputera – sprawnie poruszasz się w różnych aplikacjach i systemach.-Stabilne i szybkie łącze internetowe – praca zdalna wymaga niezawodnej technologii (Internet mobilny nie będzie wystarczający).-Wyraźna dykcja – Twój głos to Twoje narzędzie pracy.-Samodzielność i orientacja na cel – potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i dążyć do wyznaczonych rezultatów.-Doświadczenie w call center lub obsłudze klienta – będzie to dużym atutem, choć nie jest konieczne.-Status ucznia lub studenta – mile widziany, jeśli potrafisz pogodzić obowiązki z pracą.-Gotowość do pracy przez minimum 30 godzin tygodniowo – szukamy kogoś, kto może zaangażować się w naszą działalność na poważnie.
Co oferujemy:-Stawka godzinowa 29 zł brutto – z gwarancją oraz możliwością zdobycia miesięcznych premii nawet do 30%.-Raporty tygodniowe z naliczeniem premii (otrzymujesz co poniedziałek)-Dla osób pracujących powyżej 35 godzin tygodniowo możliwość dodatkowego rozliczenia w połowie miesiąca-Premie na wyciągnięcie ręki – zawsze masz podgląd na swoje wyniki dzięki statystykom online.-Stałe godziny pracy – stabilność i przewidywalność w codziennym harmonogramie.-Gotowa baza klientów – nie musisz martwić się o kontakty, wszystko zapewnia firma.-Nowoczesny system obsługi – praca na przejrzystej platformie call center Vicidial.-Wsparcie Managera – zawsze możesz liczyć na pomoc i wskazówki doświadczonego lidera.-Sprzęt firmowy – dostarczymy Ci laptop oraz słuchawki, byś mógł pracować komfortowo.-Szkolenie na start – kompleksowe wdrożenie w obowiązki i specyfikę projektów.-Praca na pełen etat – stabilne zatrudnienie,-Płatne przerwy – przy 8,5-godzinnej zmianie masz prawo do 55-60 minut przerwy.-Całkowicie zdalna rekrutacja – przechodzisz cały proces bez wychodzenia z domu.-Elastyczny grafik – możliwość dostosowania godzin pracy do Twoich potrzeb.