Specjalista ds. Telesprzedaży
 
 

Specjalista ds. Telesprzedaży

Opis stanowiska

  • Aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów, sprzedaż telefoniczna, e-mailowa
  • Przygotowanie umów, a także ich bieżące ewidencjonowanie i archiwizowanie zgodnie z przyjętymi procedurami,
  • Kontakt telefoniczny oraz e-mail z klientami, Budowanie trwalych relacji z klientami
  • Wsparcie działu handlowego w bieżących zadaniach oraz współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu CRM firmy,

Wymagania stanowiska

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Samodzielność, odpowiedzialność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Skuteczność oraz asertywność w działaniu,
  • Umiejętność pracy w grupie,
  • Znajomość branży HR będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy

  • Pracę w inspirującym międzynarodowym środowisku, otwartym na ludzi kreatywnych,
  • Stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwości rozwoju osobistego (3-mce umowa zlecenie, następnie umowa o pracę)
  • Dynamiczną, zróżnicowaną i ciekawą pracę w branży transgranicznego delegowania pracowników,
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon,
  • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia + PREMIE półroczne,
  • Partnerską współpracę nastawioną na Wspólny Sukces,
  • Praca od poniedziałku do czwartku do 16:00, piątki do 14:00.

Aplikuj teraz

Prosimy o wyrażenie zgód