PMO
 
 


PMO

Opis stanowiska

Ta oferta może Cię zainteresować jeśli:

  • Świetnie odnajdujesz się w zadaniach związanych z koordynowaniem i monitorowaniem projektów, bo komunikacja i współpraca to Twoje mocne strony
  • Lubisz analizować dane i wyciągać z nich konstruktywne wnioski bo wiesz, że w ten sposób możesz optymalizować procesy
  • Budowanie opartych na zaufaniu relacji z Klientami jest Twoim standardem
  • Chcesz dołączyć do Zespołu nastawionego na wprowadzanie realnych zmian, które wspierają naszych Klientów w dalszym rozwoju

Po przejściu ścieżki wdrożeniowej będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Zarządzanie portfelem projektów w tym planowanie, monitorowanie i kontrola przebiegu projektów w aspekcie czasowym, finansowym i zgodności z zamówieniem  
  • Wprowadzanie, aktualizowanie i sprawdzanie danych w Systemie dedykowanym do zarządzania projektami
  • Administracyjne wsparcie projektów realizowanych przez Dział Audytów (nadzór nad kartami projektów, weryfikacja zamówień, aktualizacja bazy danych projektów, tworzenie wewnętrznej bazy standardów dla klientów, weryfikacja kompletności dokumentacji powykonawczej) 
  • Bieżące planowanie zasobów ludzkich  
  • Współtworzenie metod i standardów operacyjnych w oparciu o efektywność 
  • Aktywny udział w zadaniach optymalizujących procesy  
  • Wspieranie i rozwijanie komunikacji wewnętrznej 
  • Kontakt i utrzymanie dobrych relacji z klientem w ramach realizowanych projektów 
  • Uzgadnianie warunków rozpoczęcia, realizacji i zamykania projektów z klientem 
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla zespołu audytowego w zakresie zasad współpracy, stosowanych narzędzi, oprogramowania 
  • Opracowywanie raportów/zestawień na potrzeby Działu/Zarządu

Wymagania stanowiska

Czego oczekujemy?

 

  • Wykształcenie wyższe – administracja, finanse, zarządzanie
  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze koordynowania projektów, wsparcia administracyjno-organizacyjnego, planowania
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (szczególnie w zakresie MS EXCEL)
  • Skrupulatność i dokładność w działaniu
  • Umiejętność analitycznego i pragmatycznego myślenia
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów
  • Dobra znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie)
  • Konstruktywne i aktywne podejście do wyzwań
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające współtworzenie standardów
  • Pro aktywność w działaniu, zaangażowanie i nastawienie na efektywność

Oferujemy

Co damy w zamian?

 

  • Współpracę w ramach umowy o pracę/B2B
  • Wsparcie oraz pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • Ciekawą pracę dającą bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego
  • Opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport
  • Dobrą, partnerską atmosferę w pracy
  • Zadaniowy czas pracy
  • Program rekomendacji Pracowników

Aplikuj teraz







Prosimy o wyrażenie zgód