Manager ds. marketingu
 
 

Manager ds. marketingu

Opis stanowiska

  • Wyznaczanie celów krótko – długoterminowych oraz sposobu ich realizacji, KPI kampanii oraz monitoring ich realizacji
  • Całościowe i kompleksowe zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem
  • Organizacja efektywnej pracy zespołu, planowanie sprzedaży, budowanie strategii sprzedaży i marketingu
  • Koordynowanie i prowadzenie analiz marketingowych w oparciu o różne źródła danych
  • Wdrażanie oraz rozwijanie strategii marketingowej + PR
  • Aktywny udział w negocjacjach z potencjalnymi i obecnymi klientami biznesowymi
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji
  • Udział w opracowaniu i wdrażaniu nowych produktów i usług
  • Nadzór nad pracą podległego zespołu
  • Budżetowanie i monitorowanie realizacji budżetu w zakresie sprzedaży i marketingu
  • Otwartość na nastawienie na współpracę, proaktywne szukanie rozwiązań
  • Ukierunkowanie na cel + skuteczność w realizacji powierzonych działań
  • Koordynowanie i zarządzanie projektami
  • Zarządzanie budżetem marketingowym
  • Delegowanie zadań i prac administracyjnych 
  • Ścisła współpraca z zespołem kreatywnym oraz innymi działami w firmie
  • Ścisła współpraca z zewnętrznymi partnerami – agencje, freelancerzy etc.
  • Dbanie o spójność komunikacyjną oraz wizualną prowadzonych działań
  • Monitoring trendów i nowości kosmetycznych
  • Przygotowywanie raportów marketingowych, analiza danych i wyciąganie wniosków

Wymagania stanowiska

  • masz min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty/ Starszego Specjalisty ds. Marketingu lub co najmniej 4 lata doświadczenia managerskiego w sprzedaży i marketingu - warunek niezbędny
  • masz doświadczenie w koordynowaniu prac zespołu, czujesz się liderem
  • znasz MS Office w stopniu bardzo dobrym
  • potrafisz zarządzać projektami: monitorować procesy, dzielić pracę, weryfikować postępy
  • przygotowywałaś/eś kampanie sprzedażowe/marketingowe 
  • potrafisz zaplanować i rozliczyć budżet, wiesz co to rentowność projektu
  • zrealizowałeś/a już kilkanaście kampanii marketingowych i możesz opowiedzieć nam o kilku case’ach
  • jasno wytyczasz cele i wiesz jak zmierzyć efekty kampanii
  • masz dużą samodzielność w działaniu, świetnie organizujesz i planujesz swój czas pracy
  • jesteś kreatywny/a, a poprawna polszczyzna nie jest Ci obca
  • łatwo nawiązujesz kontakty i szukasz wspólnych rozwiązań
  • masz wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing/zarządzanie)
  • żyjesz marketingiem – wiesz co dzieje się w mediach społecznościowych, znasz hity Tik Toka, ale również inne marketingowe nowiki nie są Ci obce
  • proaktywnie podchodzisz do pracy – szukasz wciąż nowych możliwości rozwoju
  • jesteś otwarty/a energiczna/y z poczuciem humoru

mile widziane:

  •  znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (co najmniej poziom B2);

Oferujemy

  • formę współpracy na podstawie B2B z wynagordzeniem 10400 netto
  • uczestnictwo w ciekawych projektach
  • udział w budowaniu prężnie rozwijającego się brandu
  • współtworzenie kultury firmy opartej na najwyższych standardach
  • inspirującą atmosferę oraz pracę ze zgranym, otwartym zespołem
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • bardzo dużą samodzielność
  • najnowocześniejsze narzędzia pracy

Aplikuj teraz

Prosimy o wyrażenie zgód