Key Account Manager - branża HR - woj. mazowieckie
 
 

Key Account Manager - branża HR - woj. mazowieckie

Opis stanowiska

Będziesz zajmował się:

  • Opracowywaniem, wdrażaniem i realizacją strategii biznesowej i planów sprzedaży;
  • Tworzeniem i rozwijaniem efektywnych zespołów sprzedażowych w podległym regionie;
  • Budowaniem długotrwałych relacji z kontrahentami oraz klientami;
  • Negocjowaniem warunków współpracy i umów handlowych;
  • Monitorowaniem i analizą rynku oraz konkurencji;
  • Współpracą z pozostałymi dyrektorami i kierownikami w celu realizacji strategii spółki;
  • Optymalizacją procesów sprzedażowych i poszukiwaniem nowych możliwości rozwoju biznesu;
  • Raportowanie bezpośrednio do Zarządu.

Wymagania stanowiska

Oczekiwania:

  • Warunek konieczny, minimum 5-letnie doświadczenie sprzedaży w branży HR;
  • Znajomość zagadnień związanych z branżą HR;
  • Wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, zarządzania lub pokrewne;
  • Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji, budowania relacji, negocjacji;
  • Silna orientacja na osiąganie założonych celów;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne oraz przywódcze;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
  • Systematyczność, determinacja oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

Oferujemy

  • Dużą samodzielność, możliwość elastycznego dostosowania czasu pracy;
  • Odpowiedzialną, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, mile widziana współpraca na kontrakcie;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy oparty o realizację celów;
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych - masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę;
  • Zachowanie balansu między pracą a życiem prywatnym;
  • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.

Aplikuj teraz

Prosimy o wyrażenie zgód