Specjalista ds. e-commerce (DE)
 
 

Specjalista ds. e-commerce (DE)

Opis stanowiska

  • Na początku zadbamy o Twoją wiedzę - przejdziesz wdrożenie, które w zależności od Twojego bazowego poziomu wiedzy o e-commerce potrwa 1-6 miesięcy (oczywiście szkolenie jest w pełni płatne 💰);

  • Po tym okresie staniesz się pełnoprawnym Account Managerem (ale to nie oznacza, że skończysz się uczyć - w Gonito łączymy ciągłe samodoskonalenie z dzieleniem się posiadaną wiedzą z zespołem);

  • Będziesz pracował/a bezpośrednio z naszymi klientami (sektor B2B);

  • Prowadząc konta kilku klientów na platformach e-commerce będziesz koordynował/a pracę między zespołami (m.in. grafikami, copywriterami) i optymalizował sprzedaż w powierzonych kanałach;

  • Pracując z klientami na bieżąco będziesz pomagał/a im z pojawiającymi się problemami i obsługą konta, staniesz się łącznikiem pomiędzy klientem a platformą;

  • Będziesz realizował/a targety sprzedażowe (dzięki którym zarobisz dodatkową premię 😉);

  • Podstawowymi (i niezbędnymi zarazem) narzędziami Twojej pracy będą mail, asana, excel i telefon;

  • Będziesz razem z Gonito wprowadzał/a na rynek nowoczesną usługę (więcej dowiesz się tutaj: https://goni.to/);

  • Wraz z rozwojem Twojej wiedzy będziemy powierzać Ci coraz większe projekty, dzięki czemu będziesz ciągle rozwijał/a swoją wiedzę i umiejętności 📈.

Wymagania stanowiska

  • Podstawą będzie swoboda w prowadzeniu komunikacji zarówno po polsku, jak i po niemiecku (a angielski będzie mile widzianym dopełnieniem 😉);

  • Popartego sukcesami doświadczenia handlu;

  • Doświadczenia w pracy z klientem biznesowym (mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze rynku e-commerce);

  • Niezbędna w codziennej pracy będzie umiejętności koordynowania własnej pracy wokół kilku równoczesnych projektów i zadań ad hoc;

  • Znasz Asanę, a tabela w excelu to dla Ciebie coś więcej niż masa niezrozumiałych danych? Super! Dla nas to codzienni sojusznicy w pracy;

  • Wysokich umiejętności samoorganizacji czasu pracy z nastawieniem na realizację wyznaczonych KPI;

  • Mile widziane będzie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku;

   Jeśli przy większości wymienionych punktów pomyślałeś/aś “to ja!” to koniecznie aplikuj!

Oferujemy

  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie: oprócz stałej, godzinowej podstawy zarobisz także premię (po okresie wdrożenia);

  • Możliwość dopasowania godzin pracy do własnego rytmu dnia - do biura przychodzimy pomiędzy 7:00 a 9:30 i kończymy po 8h;

  • Idealną lokalizację, nasze biuro mieści się w PPNT w Gdyni, dzięki czemu:

- jeśli planujesz dojeżdżać samochodem, nie musisz obawiać się o parking;
- jeśli planujesz dojeżdżać komunikacją miejską, to w promieniu 100 metrów od budynku znajdziesz przystanek autobusowy, tramwajowy oraz stację SKM Gdynia Redłowo;
  • Wyszkolimy Cię z zakresu e-commerce, Amazona oraz wszystkich naszych usług, abyś mógł/mogła wykorzystać tę wiedzę do efektywnej pracy z klientami;

  • Dzień pizzy, pyszna kawa, owocowe wtorki -> ale o tym chyba nikomu nie trzeba wspominać 😉;

  • Nie lubisz gotować do pracy? Nic nie szkodzi - codziennie odwiedza nas aż 5 różnych cateringów pudełkowych, a ponadto na parterze naszego biurowca znajduje się pyszne bistro;

  • Będziemy współpracować na podstawie kontraktu B2B zawartego na czas nieokreślony;

  • Halloween? Wigilia? Urodziny firmy? Zawsze znajdziemy powód na integrację poza biurem 🥳;

  • Lubisz czasem pracować z zacisza własnego domu? Żaden problem! (choć nie zapominajmy, że to praca stacjonarna :));

  • Swobodną atmosferę pracy - nie mamy dresscode’u, mówimy sobie po imieniu.

Aplikuj teraz

Prosimy o wyrażenie zgód